torsdag 6. august 2015

Anne

Hei jeg heter Anne. Jeg reiser da også med utvekslingsorganisasjonen Speak. En organisasjon jeg er greit fornøyd med til nå. Jeg skal på utveksling til England, og skal bo i Margate i Kent, som ligger ca en og en halv time unna London.

 Hvis du har null peiling på geografi (slik som meg,) kan du på bildet se hvor i England jeg skal tilbringe mitt utvekslingsår. (Hint: den røde nålen) Vertsfamilien består av en mor, en far og deres to sønner på 11 og 13 år. Jeg mener også at de har to hunder? I tillegg skal jeg bo med en annen utvekslingselev fra Norge. Jeg skal gå på en skole som heter Chatham House Grammar School, eller noe sånt (jeg sverger, den skolen har sikkert et dusin forskjellige navn.)

 Det er fortsatt en god stund til jeg forlater hjemlandet (27. august,) men nervene har allerede begynt å sette inn. For det meste gleder jeg meg veldig, men selvfølgelig gruer jeg meg også, eller jeg vil jo heller si jeg er mer spent enn redd.

 Vi snakkes nærmere avreise

 Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar