onsdag 5. august 2015

Kamilla

I Hei! 

Mitt navn er Kamilla og jeg skal på utveksling til staten Florida, Newberry året 15/16. Jeg reiser med organisasjonen Speak, som er søsterorganisasjon til Aspect. Dette er det utvekslingsprogrammet jeg (hvertfall foreløpig) vil anbefale! 
Jeg drar 12. August som er bare en uke til.  Da reiser jeg på et forbredelsesprogram i New York hvor jeg skal være 3 dager. 15. August drar jeg videre til vertsfamilien min, og 24. august starter skolen min! Vertsfamilien min fikk jeg i februar, og har hatt god kontakt med dem helt siden da. De er utrolig snille og jeg gleder meg masse til å kunne være en del av dem sin familie! Familien består av mor og far, og 3 døtre. De har også 3 katter og 3 hunder. Byen jeg skal til, Newberry, er en liten by som ligger litt nord og midt inni Florida. Det er ca 20 min med bil fra en mye større by. Skolen jeg skal gå på heter Newberry High School, der er det ca. 500 elever etter det jeg har blitt fortalt. Så ikke så særlig stor skole, men det gjør igrunn ikke så mye. Jeg drar sammen med en annen jente jeg har blitt godt kjent med som heter Mia! Hun sin vertsmor er min kontaktperson, derfor kjenner vi hverandre nå. Hun er en utrolig hyggelig og grei jente, så jeg ser fram til å bli enda bedre kjent med henne.

Men litt mindre fakta og mer om mine tanker. Jeg merker nå at nervene begynner å komme enda mer, og jeg blir bare mer og mer usikker på om dette er noe jeg tørr å gjennomføre. Men samtidig gleder jeg meg noe helt sinnsykt mye! Pakkingen har så vidt begynt, men er så utrolig vanskelig å tenke ut hvor mye enn skal pakke av forskjellige ting, så jeg er litt stuck. 

For å bli litt bedre kjent med meg så bor jeg i Grimstad, som er en liten by på sørlandet. På fritiden er jeg for det meste med venner og kjæreste, og nå i det siste har det blitt litt seiling og sykling på meg, noe jeg syntes er kjempe gøy. Jeg har 2 små brødre og 1 hund. Anne som jeg deler bloggen med er min bestevenninne og vi kommer til å savne hverandre ekstremt under utvekslingsåret. 

Det var det jeg hadde for denne gang. Oppdateringer kommer her om du vil følge med på hvordan det går med oss.

-Kamilla (hun til høyre på headeren)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar