søndag 20. september 2015

Oppdatering

Hei!
Hverdagen her i England er i gang for fullt, og skolearbeid tar opp mye av fritiden, og hvis jeg ikke gjør lekser er jeg ute med venner. Det har helt ærlig ikke vært så mye tid til å blogge.
Jeg er inne i min andre skoleuke her i England på Chatham and Clarendon grammar school. Skolen er litt tøff, og det kan være hardt å henge med i timene, men jeg liker alle fagene og lærerne mine. Jeg har også byttet fag fra Kjemi til Geografi, noe som jeg føler har vært et veldig smart valg for min egen del.
I England har jeg bare fire fag (matte, spansk, biologi og geografi,) og man skulle trodd at det ville bety mindre jobb med skolen, men det er alltid nok skolearbeid å gjøre. Jeg er veldig heldig, og timeplanen min har blitt slik at jeg har fri hver onsdag, så onsdag blir mye brukt til lekser.

Ellers har jeg også fått billetter til å se All Time Low i februar, Tyler Oakley i oktober og Kanskje The Vamps i April (hvis vi får billetter.)

Broadstairs.

Ramsgate

Anne



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar