søndag 20. september 2015

Homecoming week

Hei alle sammen!
Da var homecoming week ferdig for i år, og det har vært kjempe gøy å være en del av dette! Helt ærlig har jeg alltid trodd homecoming var som ett ball, men det er det altså ikke! For å forklare hva homecoming week er for dere som ikke vet det, tror jeg det enkleste er å bare fortelle hva jeg gjorde denne uka i forbindelse med dette. Helt ærlig skjønner jeg ikke helt hvorfor de har det og alt sånn selv heller. Jeg bare følger med på hvaalle andre gjør, så gjør jeg det samme selv!
Så under hele homecoming week kler man seg ut på skolen. Det vil si at om du kler deg ut trenger du ikke følge reglene om klær på skolen (til en viss grad!). Siden jeg er cheerleader måtte jeg kle meg ut hver dag.
   På mandagen var det Historical Character Day, som vil si du skal kle deg ut som en historisk person. Jeg var en romersk gud, kledd i hvitt og sandaler.
   Tirsdag var det Cartoon Day! Katie har noen minnimus ører som hun lånte meg, så jeg skulle da forestille minnimus.
   Onsdag var Indian VS Cowboy Day. Man kunne velge mellom å være indianer eller cowboy. Jeg var indianer. Cori og moren hennes laget et stilig kostymet til meg. Cori hadde det samme, men vi rakk ikke ta bilde den dagen sammen. Skal tvinge på henne kostymet så vi kan ta bilde i det sammen.
   Torsdag var Decade Day. Det vil si du skal kle deg ut som hvordan de gikk kledd på alt mellom 50-90tallet. Siden jeg er cheerleader og skulle bruke noe "spessielt" på fredagen, kunne jeg bruke homecoming t-shorta som var for alle som er Junior. Det står Homecoming 2015, Junior og sånt på den. Gøy å ha med hjem til Norge!
   Fredag var min favoritt dag! Det var SPIRIT DAY! Det vil si jeg kunne bruke en av cheer uniformene på skolen! Skal inrømme jeg følte jeg var i en high school film da!
Jeg fikk gå i starten av 6. time på fredag sammen med alle de andre elevene som skulle være med i paraden på fredag. Paraden er som et borgertog på 17.mai i Norge, men det er selfølgelig mye forskjellig å. Man går ikke, alt skjer "på hjul". Og det er ikke for en nasjonaldag eller noe, det er for homecoming week bare. Jeg satt i en bil og vinket til de langs veien siden jeg var Jam sweetheart. Jam er forkortelese for Jesus and Me. Utorlig gøy opplevelse egentlig!

På kvelden var det selfølgelig fotballkamp igjen. Da skulle jeg gå på fotballbanen sammen med Vigan når det var såkalt half time. Vigan var han som skulle følge meg over banen. Vi gjorde ikke så veldig mye, som sagt gikk vi bare over banen og stod der men årets homecoming konge og droning ble kåret. Men det var en gøy opplevelse selvom da! 
Me and Mia
Me and Vigan
Vigan, the panther and me



Vi var også å tok bilder før dette, men jeg vet ikke når jeg får tilgang på disse. Mia var på denne kampen også selv om ikke noen lag hun heier på var der. Var koslig å møte henne igjen også. 
Lørdagen har gått til å være hjemme å slappe av. Sett filmer, lugget ved bassenget og bare slapper fullstendig av. Var utrolig deilig etter en ganske stressende uke. I dag (søndag) er det kirke igjen, og etter morgen møte skla jeg og Cori på kino. Vi skal se paper towns! Jeg har lest boka, så er ganske spent på hvordan filmen er. Vi skal på en sånn kino som er sykt billig! Moren min fortalte meg at de er ikke så veldig fint der, mangler litt seter osv. Det er ikke de nyeste filmene som vises der heller, men det er ikke så viktig. En billett koster nemlig bare $2! Det vil si ca 16kr! Tror det var snakk om at brus kostet $1 og at man fikk gratis påfyll eller noe også, men er ikke sikker på det! Jeg venter heller på at filmer skal komme der isteden for å betale 60-70kr. Er kjempe spent på dette! 

Det var det jeg hadde for denne gangen. Husk at om du lurer på noe om meg og mitt liv her eller generelt noe om utvekslig er det bare og spørre :) 

Kamilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar