mandag 7. september 2015

Bildedryss

I dag startet skolen, og jeg har allerede fått lekser (yay...) De siste dagene i frihet har vært utrolig koselige, og jeg har gjort mye, jeg har blitt godt kjent i Margate, vært innom Westwood Cross i Broadstairs et par ganger, og vært en tur innom Canterbury.
Siden jeg ikke orker å skrive et langt innlegg akkurat nå, blir det et lite bildedryss istedet.

en gate i Canterbury.

Costa, en kaffebar (mitt nye favorittsted.)
Rosie, den ene av våre to kjempesøte hunder.
Husene i Margate er kjempesøte!
Westgate (tror jeg.)

Ella og meg.

Ellas stolthet.

Har jeg nevnt av Margate er et vakkert sted?
Ella og Rosie.

Jeg har innsett at jeg ikke har noen bilder av Summer, den andre hunden vår, jaja vi får ta det en annen gang.

Tilbake til leksene,

Anne









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar